Mit tegyek, ha az óra gyakran újra párosítást kér a telefonnal?
Elküldve: 2022.09.26. 18:46
Többen írták, és jelezték, hogy nem normális Bluetooth lekapcsolódásról van szó, hanem különböző gyakorisággal újra kell párosítani a telefonhoz az órát. Ez nyilván hosszadalmas művelet szokott lenni, mivel újra be kell lakni a készüléket. Mielőtt szervizbe vinnénk, előtte próbáljuk meg a következőket:
Esetenként előfordul, hogy a Wearable app nem kapcsolódik ezután sem. Ekkor a Samsung Health alkalmazást megnyitni a telefonon, jobb felső sarokban 3 pötty, arra nyomni, alsó opció Beállít. Arra is katt, ismét fején egy nagyobb menü, ott Tartozékok, oda is belépni, majd kiválasztani az órát.
Az órát ne a baloldali listából válasszuk ki, hogy Galaxy 4, vagy Galaxy 5, hanem van olyan gomb, hogy közeli eszközök keresése. Ha megtalálta az órát, kiírja a nevét, arra kell koppintani! Rá kell nyomni az óra nevére, majd megjelenik a regisztrálás gomb. Arra rányomni, és tovább fog engedni. Normális esetben ilyennek egyáltalán nem szabad előfordulnia. Még akkor sem, ha pár napig nem tud csatlakozni a készülékkel, mert távol vannak egymáshoz. Ha a probléma mem szűnik meg, akkor szervíz. Általában az adatok törlése meg szokta oldani a problémát.
- A telefonon belépni a beállítások kapcsolatok Bluetooth alá, ott kiírja a pároztatott készülékeket. Fogaskerék ikon az óra mellett, pároztatás törlése.
- Belépni a Samsung Health alkalmazásba a telefonon, jobb oldalon felül 3 pötty, arra kattintani, Beállítások, majd Tartozékok. Ott ha még látszik az óra neve, akkor Eltávolítás.
- A telefonon bekapcsolni a repülő módot
- Beállítás menü, alkalmazások, ott megkeresni a Bluetooth, Google Play, Wearable, Watch 4 Manager alkalmazásokat. Mindegyiken kényszerített leállítás, tárhely fül, és a bal oldali adatok törlése gomb (tehát nem elég a gyorsítótár).
- Ha ez mind kész, akkor telefon újraindítása, repülő mód kikapcsolása, ha betöltött.
- Várni kb 5 percet, mire a fiókok adatait szinkronizálja.
- Ezután megnyitni a Wearable appot, ott meg fogja találni az órát, amit kér, hogy tegyél alapra. Ezt el kell végezni.
- Az órán újraindulás után beállítani az országot, majd a nyelvezetet, kér újraindítást (az óra).
- Ha kész, akkor az óra írni fogja, hogy nézd meg a telefont.
Esetenként előfordul, hogy a Wearable app nem kapcsolódik ezután sem. Ekkor a Samsung Health alkalmazást megnyitni a telefonon, jobb felső sarokban 3 pötty, arra nyomni, alsó opció Beállít. Arra is katt, ismét fején egy nagyobb menü, ott Tartozékok, oda is belépni, majd kiválasztani az órát.
