Oldal: 1 / 1

Hívószám megjelenítése, ha a Szolgáltató ezt nem aktiválta

Elküldve: 2022.11.19. 13:18
Szerző: Zotyoo
Normál esetben, ha az óra önálló módban van, akkor az óráról is lehet hívást kezdeményezni. Telekomnál ez Multisim szolgáltatás alatt is működik. Ebben az esetben az órában aktivált eSIM csomag kap egy technikai hívószámot, melyre tükrözik a telefonban lévő fő hívószámot. Vannak esetek, mikor a szolgáltató az órában lévő technikai hívószámon elfelejti aktiválni a hívószám küldését. Ilyenkor a hívott félnél Magántelefonszám hívó jelenik meg. Ha a telefonon, vagy az órán úgy állítottuk be a hívásokat, hogy a névnélküli hívásokat utasítja el, akkor a hívó nem tud minket hívni, és foglalt jelzést fog adni.
Amennyiben ki szeretnénk jelezni az órán a hívószámot, akkor két lehetőség van:
  1. Fel kell hívni a szolgáltatót, hogy az eSIM kártyán kapcsolja be a hívószámkijelzést.
  2. Az órán lecsatlakozol Bluetoothról hogy az órán bekapcsoljon a mobilcsomag. Ha bekapcsolt, és van hálózat, akkor a hívás alkalmazásokra kattintasz az órán, ahol megjelennek az utolsó hívások. A legaljára kell görgetni. Ott lesz olyan menüpont, hogy Beállítások, arra nyomsz, azon belül Kiegészítő szolgáltatások, azon belül Óra hívásazonosítója. Ez Hálózati alapértelmezett beállításon van. Ezt átállítod Megjelenítés-re. Ha a művelet kész, utána vissza lehet csatlakozni Bluetooth-on a telefonhoz. A továbbiakban ez a beállítás meg fog maradni, így ezt csak egyszeri alkalommal kell elvégezni. Az óra alaphelyzetbe állításával ez törlődik.