Google Pay nem használható hiba megoldása
Elküldve: 2023.08.23. 21:33
Többen írtak privátban, és a csoportban is, hogy a Wallet alkalmazás, ami korábban működött az órán, az egyik pillanatról a másikra kiáll arra a hibára, hogy a
Megoldás:
A hiba több Wear OS rendszerű órán jelentkezhet. A One UI 4.5 verziót használok általában a hiba elhárítása után többet ezzel a hibaüzenettel nem találkoznak. A One UI 5 verziót futtató órákon azonban egyenlőre több alkalommal is bejöhet a hibaüzenet.Google Pay nem használható
A Google Pay bevezetésére még nem került sor ezen a helyen. Nézzen vissza kicsit később.
Megoldás:
- A legegyszerűbb, és leggyorsabb módszer, ha a telefonon belépünk a Wearable alkalmazásban az Óra beállításai menüben Alkalmazások almenüben megkeressük a Google Walletet, majd rákattintunk. Jobb alsó sarokban Kény. leáll. gomb. Az app bezárul, a Gyorsítótár törlődik. Ha kész, akkor ugyanitt a bal alsó sarokban Megnyitás gomb. Az órán ilyenkor már el szokott indulni az app hiba nélkül.
Mindenképp ez a műveket javasolt elsőként! Ez a művelet az óráról nem törli az alkalmazás adatokat, így a beállított kártya megnyitás után azonnal használható. Nem kell újra beállítani a virtuális kártyát. A második lehetőséget csak akkor javasolt használni, ha ez a módszer nem oldotta volna meg a problémát! - Ha valamiért ennek ellenére nem indulna el az app, akkor érdemes eltávolítani majd újratelepíteni. Ennek a módszernek az a hátránya, hogy a kártyát újra be kell állítani, aminek menete bankonként eltérő. Valahol SMS-el pillanat alatt megy, de több banknál csak telefonon keresztül, esetleg személyesen lehet beállítani, addig nem lehet at órán a fizetést használni.