Többen írták, és jelezték, hogy nem normális Bluetooth lekapcsolódásról van szó, hanem különböző gyakorisággal újra kell párosítani a telefonhoz az órát. Ez nyilván hosszadalmas művelet szokott lenni, mivel újra be kell lakni a készüléket. Mielőtt szervizbe vinnénk, előtte próbáljuk meg a következőket:
A telefonon bekapcsolni a repülő módot!
Letölteni a legfrissebb Samsungh Health, Galaxy Wearable és Watch 4/5/6 Manager appot. Ezeket telepíteni, engedélyeket megadni, akkumulátor optimalizálást kikapcsolni.
Beállítás menü, alkalmazások, ott megkeresni a
- Google Play Services
- Google Play Framework
- Google Play Store
- HwWifiproBqeService (Csak Huawei eszközöknél- Ha nem Huawei eszközöd van,akkor hagyd ki ezt a lépést)
A telefon elkezd működni, ez normális, ezért indítsa újra a telefont, kapcsold ki a repülő módot hogy a rendszeralkalmazás újraépítse magát. Érdemes várni 5-10 percet. Amikor a telefon elindul, ki lett várva az 5-10 perc, akkor Bluetooth kapcsolaton párosítsuk az eszközt! Ne a Wearable appban, hanem Kapcsolatok, Bluetooth menüpont. Először próbálj meg újra csatlakozni a Watch4/5/6-hoz a Samsung Healthen keresztül (Samsung Health megnyitás, jobb felül 3 pötty, Beállítások, Tartozékok, itt nem kiválasztani az órát a listából, hanem közeli eszközök keresése, ha az órát megtalálta, akkor kiválasztani és működnie kéne, utána azt csinálhatsz a google-nál amit akarsz...
Utolsó megjegyzés, tilts le minden akkumulátor-optimalizálást, egyes telefonok agresszív optimalizálással rendelkeznek, kinyírják a háttér szolgáltatásokat, ez leállítja a watch4/5/6 párosítását, ha nem tudod letiltani, akkor engedélyezd a galaxy wearble-t és a watch4/5-öt. /6 plugin!
Ha kész, akkor az óra írni fogja, hogy nézd meg a telefont.
Innen végig a Wearable appal párosítsd (az órán a számot meg kell erősíteni, de ennyi). Ha befejezte a műveletet, az újrapárosításnak meg kell szűnnie.